Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Queda fixat que en la seva l'elaboració únicament s'admeti el pebre dessecat de la varietat autòctona tap de cortí produït a l'aire lliure i recol·lectat a mà a Mallorca
Una estesa de pebres de 'tap de cortí', dels quals s'extreu el 'pebre bord' mallorquí.
46La Comissió Europea (CE) ha inscrit en el Registre de denominacions d’origen protegides (DOP) el nom “Pebre bord de Mallorca/Pimentón de Mallorca” presentada per Espanya, segons recull aquest dimarts el Diari Oficial de la Unió Europea (DOUE).
Segons el Reglament d’Execució 20020/1393, aquest registre, que entrarà en vigor en 20 dies des de la seva publicació en el DOUE, ha estat possible ja que la CE no ha rebut cap declaració d’oposició sobre aquest tema.
La DOP Pebre bord de Mallorca ha estat classificada per al seu registre en la categoria d’espècies dins de l’apartat d'”altres productes”.
La Conselleria d’Agricultura, Pesca i Alimentació de les Illes Balears va publicar el passat 4 de juny al Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) la concessió de la protecció nacional transitòria d’aquest segell de qualitat.
En el seu plec de condicions, la DOP ha fixat que per a l’elaboració d’aquest pebre bord únicament s’admeti el pebre dessecat de la varietat autòctona tap de cortí produït a l’aire lliure i recol·lectat a mà a l’illa de Mallorca.
Es caracteritza pel seu sabor dolç, un color vermell ataronjat, una aroma d’intensitat mitjana i absència d’aromes torrefactes i un tacte fi i untuós.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom