Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Queda fixat que en la seva l'elaboració únicament s'admeti el pebre dessecat de la varietat autòctona tap de cortí produït a l'aire lliure i recol·lectat a mà a Mallorca
Una estesa de pebres de 'tap de cortí', dels quals s'extreu el 'pebre bord' mallorquí.
58La Comissió Europea (CE) ha inscrit en el Registre de denominacions d’origen protegides (DOP) el nom “Pebre bord de Mallorca/Pimentón de Mallorca” presentada per Espanya, segons recull aquest dimarts el Diari Oficial de la Unió Europea (DOUE).
Segons el Reglament d’Execució 20020/1393, aquest registre, que entrarà en vigor en 20 dies des de la seva publicació en el DOUE, ha estat possible ja que la CE no ha rebut cap declaració d’oposició sobre aquest tema.
La DOP Pebre bord de Mallorca ha estat classificada per al seu registre en la categoria d’espècies dins de l’apartat d'”altres productes”.
La Conselleria d’Agricultura, Pesca i Alimentació de les Illes Balears va publicar el passat 4 de juny al Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) la concessió de la protecció nacional transitòria d’aquest segell de qualitat.
En el seu plec de condicions, la DOP ha fixat que per a l’elaboració d’aquest pebre bord únicament s’admeti el pebre dessecat de la varietat autòctona tap de cortí produït a l’aire lliure i recol·lectat a mà a l’illa de Mallorca.
Es caracteritza pel seu sabor dolç, un color vermell ataronjat, una aroma d’intensitat mitjana i absència d’aromes torrefactes i un tacte fi i untuós.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"