Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
L'Agència Catalana de Consum ja ha començat a imposar multes a 18 companyies per valor de 700.000 euros per vulnerar els drets dels passatgers
La Comissió Europea deixa en mans de les aerolínies la unificació de criteris sobre les mides i els preus de l’equipatge de cabina, en considerar que ho han de fer d’acord amb principis tècnics.
Mentre no es reguli des d’Europa, l’Agència Catalana de Consum ha assegurat que sancionarà aquesta pràctica en vols en territori nacional, a l’empara de la normativa espanyola de navegació aèria. Per ara, ja han començat a imposar multes a 18 companyies per valor de 706.808 euros per vulnerar els drets dels passatgers.
L’Associació de Línies Aèries defensa que compleixen la legalitat, mentre que les Agències de Viatges de les Balears reclamen que l’equipatge també s’inclogui en el descompte de resident.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores