La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El trànsit aeri representa al voltant d'un 5% de les emissions globals
L’inici de temporada turística ha estat més irregular que en altres temporades. Diaris sensacionalistes alemanys alerten que el turisme baixa a Mallorca. Precisament, els polítics ecologistes posen damunt la taula la proposta de limitar el nombre de vols a 3 per any per contaminar menys.
A Peguera on un 90% dels turistes són alemanys i 60% són repetidors estarien disposats a renunciar a les vacances a Mallorca per no volar. Al mercat suec s’ha creat la paraula “Flygskam”, la vergonya a volar. Una situació que s’ha iniciat arran del moviment ecologista liderat per Gretta Thunberg.
El trànsit aeri representa al voltant d’un 5% de les emissions globals. La Comissió Europea exigirà als Estats membres implementar mesures per disminuir la contaminació que generen els vols. Es calcula que contaminen 20 vegades més que fer-ho en tren.
Des de l’Associació Aceta, que integra a les companyies que mouen el 95% del sector a Espanya asseguren que afegir més taxes al transport aeri tendrà un impacte negatiu sobre el turisme.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres