Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Diferents sectors treballen per aconseguir més pròrrogues, que permetin capturar aquesta espècie. Asseguren que la feina ben feta ha permès perllongar-ne la continuïtat
La Comissió Europea autoritza la pesca de jonquillo i gerret fins al 2023 a les Balears. Una pròrroga de 3 anys, que permet realitzar-ne captures mitjançant l’art de tirada, amb xarxes molt primes que no destrossen el fons marí.
El mes que ve, a l’octubre, tornarà la pesca del gerret a Eivissa i Formentera. És molt preuada i la realitzen unes 8 embarcacions. La normativa per als pròxims tres anys permet més captures d’aquest peix.
La Comissió Europea autoritza també fins al 2023 la pesca del jonquillo. Diferents sectors treballen per aconseguir més pròrrogues, que permetin capturar aquesta espècie. Asseguren que la feina ben feta ha permès perllongar-ne la continuïtat.
El nombre de captures queda també regulat, de fet se’n redueix la quota anual, i devers 40 embarcacions es dediquen a aquesta pesca a les Balears.
L’any 2013 el Govern va aprovar un decret de la pesca del jonquillo i del gerret adaptat a la normativa europea.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle