Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els professionals demanen que es dobli el número d'advocats especialitzats en violència de gènere
En la segona reunió de la Comissió Judicial de Coordinació en Violència de Gènere, creada el passat mes de setembre, s’han posat damunt la taula algunes de les deficiències del sistema de prevenció i actuació actuals i s’han format grups de treball per posar-hi solució. L’equip format per la Policia Nacional i la Policia Local han acordat revisar els protocols per tal de poder ser més eficients.
L’equip de metges forenses revisaran si els informes judicials d’assistència mèdica segueixen fil per randa amb els protocols establerts per tal de millorar la informació que arriba als òrgans judicials. La comissió ha destacat també la importància de la implicació ciutadana. Qualsevol persona que conegui una possible situació de risc pot utilitzar, de manera confidencial, el telèfon d’assistència a la dona.
L’altre gran grup de treball creat està vinculat a l’àmbit judicial. La comissió demana a la Delegació del Govern que es dobli el número d’advocats en el torn d’ofici especialitzats en violència de gènere, ja que actualment només n’hi ha 2. Mentrestant, els procuradors s’han oferit per acompanyar i informar les víctimes.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia