Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Un espectacle arriscat que ha triomfat en espais també poc convencionals
Sota un cel d’estrelles fugaces, la fortalesa de La Mola ha acollit, aquest divendres, la impactant coreografia de Marcos Morau, Sonoma. 9 ballarines dalt l’escenari van teixint un univers obscur i femení que tracta, amb una posada en escena de gran potència, d’allò que perdura més enllà de la mort.
El Festival Pedra Viva ha exhaurit totes les entrades d’aquest espectacle que connecta dansa i surrealisme. Una aposta arriscada per la complexitat del muntatge amb un públic emocionat i expectant.
La Veronal tanca, així, la gira internacional de Sonoma després de 4 anys d’èxits de públic i crítica i amb els espectadors que omplien el recinte de la Mola, dempeus.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata