Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Sentir-se estrany en el propi lloc i l'angoixa del viure són algunes de les temàtiques de 'El Malentès'
La companyia ‘Mô Teatre’ ha representat l’obra “El Malentès” al teatre de Vilafranca com a part de les festes de Santa Bàrbara. Després de girar per Barcelona i Eivissa, ara ha tocat l’estrena a Mallorca.
Un escenari quasi buid, i pràcticament nu, com un mirall en què el públic se senti reflectit… Així és l’essència de la companyia Mô Teatre. Aquesta vegada ens la mostren al teatre de Vilafranca on representen ‘El Malentès’. Una adaptació de l’obra d’Albert Camus, on l’existencialisme i la lluita amb el jo intern hi són molt presents.
L’obra ens mostra un jove amb èxit que torna a casa després de vint-anys. No diu res a ningú i espera ser reconegut pels seus familiars, però les coses no surten com ell pensa. Se sent estrany en el propi lloc…Ningú el coneix, i així neix una confusió que afecta tothom.
Una obra que mostra la capacitat de l’ànima humana de patir i l’angoixa del viure, que són molt presents a l’art camusià.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €