Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
Dalt l'escenari pare i fill reflexionen sobre les transcendentals qüestions que envolten la vida i la mort
Creus que això li interessa a algú? És la pregunta que dona nom a la nova obra de la companyia Mô Teatre i que s’estrenarà aquest dissabte al Teatre des Born. Els intèrprets Jordi Odrí i Joan Taltavull, sota la direcció de Matilde Muñiz, es posen a la pell d’un pare i un fill per plantejar grans qüestions com la incomunicació, els equívocs, la vida i la mort.
Escrita pel mateix Jordi Odrí, es tracta d’una proposta minimalista… una peça en blanc i negre que utilitza diferents llenguatges com el text, la música i la dansa.
L’obra es convertirà en la tercera que interpreten junts la parella Odrí i Taltavull i representarà la tornada al Teatre des Born -després de la seva reobertura- d’una companyia amb més de trenta anys de trajectòria damunt els escenaris.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
Les primeres investigacions apunten que la víctima és un home de trenta anys, resident a Llubí. El cos va ser localitzat a la Marjal en avançat estat de descomposició, i encara s'investiga si un accident de moto va ser la causa de la mort