Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
La companyia santlluïssera 'Tornam a ser aquí' estrena 'No somos ángeles', la seva obra anual
                            
                            L’obra ‘No somos Ángeles’… s’estrena aquest dissabte, a les vuit del fosquet, a la sala Albert Camus de Sant Lluís. La representa la companyia ‘Tornam a ser aquí’.
És una de les, aproximadament, catorze companyies de teatre amateur establertes que hi ha a l’illa. Els actors no cobren, assagen en aquest humil local cedit per l’església… però representen una obra nova cada any.
La humilitat dels recursos no resta qualitatm ni professionalitat a l’obra. El més difícil, diuen, és cobrir les despeses del lloguer de les sales. Tot i això, tenen la complicitat d’altres grups i entitats culturals. L’Orfeó Maonès els ha deixat el vestuari.
De fet, actualment no hi ha cap companyia de teatre menorquina 100% professional que actui només a l’illa.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes