Els esports d’equip i de contacte ja tenen data per a la tornada de la competició en l’àmbit balear. Serà a partir de l’1 d’octubre. Així ho ha anunciat avui la consellera d’Afers Socials i Esports, Fina Santiago. Les competicions autonòmiques, però, només es podran iniciar a partir de la categoria infantil i, per tant, els menors de 12 anys encara no podran competir.
Els entrenaments amb contacte poden començar aquest dissabte dia 19, però amb condicions. Els grups de feina han de ser estables i sense canvis en la seva composició i amb un nombre màxim de persones. Això dependrà de l’esport i del recinte on es practica.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos