Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Serà a partir de la categoria infantil i els menors de 12 anys no podran competir
Els esports d’equip i de contacte ja tenen data per a la tornada de la competició en l’àmbit balear. Serà a partir de l’1 d’octubre. Així ho ha anunciat avui la consellera d’Afers Socials i Esports, Fina Santiago. Les competicions autonòmiques, però, només es podran iniciar a partir de la categoria infantil i, per tant, els menors de 12 anys encara no podran competir.
Els entrenaments amb contacte poden començar aquest dissabte dia 19, però amb condicions. Els grups de feina han de ser estables i sense canvis en la seva composició i amb un nombre màxim de persones. Això dependrà de l’esport i del recinte on es practica.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables