Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Alguns compradors s'estimen més les llibreries tradicionals on diuen hi ha millors descomptes
A les portes de l’inici del curs escolar, els pares i mares ja fa setmanes que fan feina per tenir els llibres de text. Cada vegada més les compres per Internet guanyen quota de mercat enfront la compra tradicional. Guanyen terreny pels descomptes que ofereixen i per la comoditat que els llibres arribin, directament, a casa.
Agustina fa dos anys que compra els llibres dels seus fills per Internet. Diu que és còmode, ràpid i econòmic, sobretot en el cas d’alumnes repetidors que, fins al final, no saben si hauran de comprar nous llibres.
Assegura que la competència de plataformes com Amazon ha provocat que moltes llibreries ofereixen més facilitats i descomptes. Associacions de consumidors com Facua donen la benvinguda a qualsevol abaratiment dels llibres, que consideren que s’han convertit en un bé de luxe. Per això defensen els sistemes de reciclatge de llibres com la millor manera d’estalviar.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció