Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

És la pitjor xifra en tres anys
Imatge d'arxiu.
34Aquest agost la compravenda d’habitatges a les Balears ha caigut un 18,1% interanual fins a les 1.040 operacions, no obstant això, és la tercera comunitat amb major nombre de transmissions per cada 100.000 habitants, amb 109, només per darrere de la Comunitat Valenciana (136) i d’Andalusia (110).
L’estadística de transmissions de drets de la propietat de l’Institut Nacional d’Estadística (INE) publicada aquest dijous reflecteix que el nombre total de finques transmeses inscrites en els registres de la propietat a l’agost a Balears per cada 100.000 habitants va ser de 454, amb una caiguda interanual del 10,9%.
A escala nacional la compravenda d’habitatges es va desplomar a l’agost un 21,1% interanual fins a les 35.371 operacions, en un context marcat per l’entrada en vigor de la nova llei hipotecària, registrant el descens més gran des de febrer de 2014, quan aquest indicador es va deixar més d’un 27%.
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament