economia
La compravenda d’habitatges ha augmentat més d’un 21% a les Illes Balears durant el mes d’octubre, en total s’han tancat 1.239 operacions.
L’Arxilpèlag encapçala el llistat d’autonomies amb major número de transmissions per cada 100.00 habitants, amb un total de 135 operacions. Segons dades dels notaris, 1 de cada 3 compradors són estrangers. Les xifres registrades aquest octubre mostren una recuperació del sector de l’habitatge, atenent a l’evolució de les dades dels darrers 10 anys. El 2007 es registraren 1.312 operacions el mes d’octubre. La xifra més baixa registrada un mes d’octubre, en aquesta sèrie històrica, s’assolí el 2011 amb 525 operacions de compravenda.
Aquest 2017, s’han duplicat sobradament les xifres del 2011. Pel que fa a les dades de variació anual, les Illes se situen per davall de la mitjana nacional què és del 25,7 %. On més creix la compravenda d’habitatges és a Madrid amb un 50%. Catalunya se situa a la cua amb un increment del 12,4%.
Cercador |
La ministra de Turisme, Reyes Maroto, ha explicat que encara no se sap quan i on començarà el pla pilot,...
És el que està acordat, diuen, i els representa devers 1.000 euros anuals
L'IBAVI només ha atès en el darrer any cinc de les 643 peticions d'habitatge de lloguer social a Menorca
Escarrer diu que Espanya sigui la destinació turística més competitiva del món dependrà dels fons europeus