L'església anglicana i el club de Cricket han organitzat oficis per pregar per la seva ànima
A la missa de diumenge de l’església de Santa Margarida des Castell es cantarà l’himne amb la nova lletra, que Déu salvi el Rei en lloc Déu salvi la Reina. El seu reverend recorda la figura de la monarca, però també que ara el cap de l’Església anglicana és Carles III.
A Menorca, on hi ha una comunitat de més de 3.000 britànics, l’edat de la reina ha fet que la notícia no els agafés per sorpresa, però no per això l’han sentit menys. Fins i tot, n’hi ha hagut que han arriat la Union Jack.
El Club de Criquet de Menorca, que el mes de juny celebrava els 70 anys de regnat d’Elisabet II, serà demà, dissabte, migdia el lloc de trobada, novament, per a la celebració d’un ofici religiós i un minut de silenci.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses