Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Les obres perquè sigui més eficient i útil i s'adapti al canvi climàtic començaran a la tardor
La Comunitat de Regants de Formentera millorarà del sistema de regadiu de l’illa. Volen que sigui més eficient i útil i que s’adapti al canvi climàtic. Per això, a la tardor començaran les obres.
Amb l’obra denominada “Consolidació del regadiu a partir de l’optimització d’aigües regenerades a Formentera” s’implementaran un sistema de tractament físic i químic de bombeig, un sistema de telecontrol per millorar els torns de reg i una planta solar fotovoltaica per al subministrament elèctric. També es millorarà el filtratge a la sortida de la xarxa de reg d’aigües regenerades. Rita Costa, la presidenta de la Comunitat de Regants, assegura que són unes obres necessàries.
El Govern balear ha atorgat una subvenció de 740.000 euros per executar aquestes obres, amb les quals volen donar l’impuls definitiu al regadiu a Formentera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany