Una trentena de docents de Menorca estudien els canvis de la LOMLOE que s’hauran d’aplicar a totes les etapes a partir del curs que ve. En un entorn privilegiat com és el far de Cavalleria, hi han fet una formació intensiva de 9 hores sobre els criteris d’avaluació de la nova norma que, després, hauran de traslladar a la resta de la comunitat educativa. Durant la trobada, s’han preparat les jornades prèvies a la implementació integral de la llei educativa que es faran al mes de juliol i que s’adreçaran a tots els mestres i professors de Menorca.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa