Desarticulada la major xarxa criminal de tràfic de drogues a Menorca
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Mentre, segueixen pendents de l'estat de salut dels seus familiars i de la possible afectació pel coronavirus
La comunitat xinesa resident a Mallorca celebra aquest diumenge l’any nou, l’any de la rata, amb una festa a la barriada on resideix la major part d’aquest col·lectiu: Pere Garau.
La sortida dels dos dracs, Pep i Moisès, ha estat el moment més esperat pels milers d’assistents a una jornada que inclou actuacions musicals, balls tradicionals i gastronomia.
Els xinesos residents a Balears celebren el canvi d’any amb un ull posat a la Xina, molt pendents de l’estat de salut dels seus familiars i de la possible afectació pel coronavirus. Així i tot, diuen que estan tranquils i fan vida normal.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues
La mostra 'Una mirada enrere' repassa 40 anys de trajectòria del pintor