Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L'Ajuntament d'Eivissa assegura que al Pla d'Ordenació Urbana ja figura com a carrer amb vials públics i aparcaments
L’empresa concessionària de l’aparcament de l’hospital de Can Misses ha enviat un escrit a l’Ajuntament d’Eivissa per denunciar la competència deslleial que li fa, segons diu, una zona pública per aparcar que es troba just darrere del centre i que és gratuïta.
L’estacionament de Can Misses és el més car dels hospitals de les Balears. Costa 2 euros amb 10 cèntims cada hora i 12 euros si s’aparca tot el dia. Els usuaris han criticat en nombroses ocasions els preus i aquest dimecres ho han fet una vegada més. Per part seva, l‘Àrea de Salut d’Eivissa i Formentera assegura que a finals d’any es podria trobar una solució a l’elevat preu de l’aparcament
Darrere del centre hi ha un aparcament dissuasiu, on es pot aparcar gratuïtament. Molts vesins aparquen aquí. L’empresa concessionària de l’hospital considera que aquest aparcament públic li fa competència deslleial i ha presentat un escrit al registre d’entrada de l’ajuntament. El consistori està a l’espera d’un informe tècnic i jurídic per contestar-li. A més, assegura que es tracta d’una zona que al Pla d’Ordenació Urbana figura com a carrer amb vials públics i aparcaments.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost