Dues dones mortes en un accident de trànsit a Formentera
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
Considera el rescat unilateral i fora de llei
La concessionària del túnel de Sóller no afluixa i diu que seguirà defensant els seus interessos davant els tribunals. En un comunicat, Globalvia ha assegurat que mentre el contracte de concessió tengui vigència, continuaran actuant amb coherència i en contra d’un rescat que consideren unilateral i fora de la llei.
De fet, recorden que el Consell Consultiu ha ratificat que la decisió del Consell de Mallorca, de pagar més de 17 milions d’euros i no 30, com reclama l’empresa, per rescatar la infraestuctura, no s’ajusta a la legislació vigent. Diuen també que continuaran donant el millor servei possible als usuaris del túnel.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
L'actuació prevista per a la darrera jornada del festival es transforma en una mostra d'afecte, estima i admiració cap al músic mallorquí
Les víctimes han estat traslladades a Can Misses, amb ferides lleus, per romandre en observació