Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

La dona ha comparegut als jutjats per una vista prèvia que finalment s'ha suspès
L’acusada ha arribat als jutjats acompanyada de familiars i amics que han intentat impedir que les càmeres l’enregistrassin. Una vegada a dins, la dona no ha comparegut davant el jutge. La vista prèvia d’avui s’ha suspès i s’ha ajornat a dia 27 de setembre.
L’acusada, de moment, no està disposada a arribar a un pacte amb la fiscalia, que demana 5 anys de presó per ella. El seu advocat, Miquel Àngel Ordines, demana la nul·litat del test d’alcoholèmia.
Defensa que no la van informar que podia demanar una segona prova en un idioma comprensible per a ella, ja que és polonesa i no parla castellà.
A la sortida dels jutjats, els seus acompanyants s’han tornat a encarar amb els mitjans. El fiscal acusa la dona d’envair un carril per a vianants i atropellar Paula Fornés, de 15 anys, la nit de Sant Joan de l’any passat, de matinada, a sa Ràpita. Quadruplicava la taxa d’alcoholèmia i conduïa amb un carnet polonès que era fals. Circulava sense assegurança i, a més, segons els advocats de la família de Paula, la dona va fugir del lloc dels fets a tota velocitat i va continuar conduint de manera erràtica. Per això, l’acusació particular demana per a la dona una pena de presó d’11 anys, sis més que el fiscal.
L’atropellament de Paula Fornés va causar indignació a sa Ràpita. La seva família va organitzar una concentració. Recolliren signatures per demanar un increment de les penes de presó en cas d’accidents mortals com el de la jove.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix