En menys d’una setmana, dues persones han mort i una ha resultat ferida, envestides totes per conductors que han donat positiu en alcohol i drogues.
La darrera víctima va ser dilluns a la nit: un motorista de 37 anys que continua amb pronòstic reservat a l’hospital de Son Espases. Un turisme, conduït per una dona que triplicava la taxa d’alcohol en sang, l’envestí frontalment a la rotonda d’accés al Molinar, a l’autopista de Llucmajor.
A causa de l’impacte, l’home va impactar contra la lluna davantera del cotxe. La dona va resultar ferida lleu.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina