Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

A nivell estatal l'augment va ser del 0,5%
Foto d'arxiu.
32L’Indicador de Confiança Empresarial Harmonitzat (ICEA) va créixer un 0,4% a les Balears durant el tercer trimestre d’aquest any respecte al trimestre anterior, segons les dades publicades avui dimecres per l’Institut Nacional d’Estadística (INE).
El 61,1% dels establiments empresarials opinen que la marxa del seu negoci serà normal al trimestre que comença, mentre que un 26,1% creuen que serà favorable i el 12,8% preveu que sigui desfavorable.
Aquestes dades van en la línia de les opinions respecte al trimestre que ha finalitzat: el 61,9 de les empreses de Balears creuen que els resultats han estat normals, el 22,7 els valora com a favorables i el 15,4 com a desfavorables.
En el conjunt d’Espanya, la confiança empresarial va pujar un 0,5% en el tercer trimestre d’aquest any respecte al trimestre anterior, amb lo qual ja encadena dos trimestres consecutius d’avanços.
El repunt de la confiança en el tercer trimestre, una desena superior a l’assolit entre gener i març, es deu a la millora de l’indicador de la situació actual, ja que les expectatives van empitjorar.
En concret, el balanç d’expectatives (diferència entre les opinions dels empresaris optimistes i els pessimistes) es va situar en +7,1 punts, per sota dels +10,7 punts del trimestre anterior.
Això es deu al fet que el percentatge d’establiments empresarials que pensen que la marxa del seu negoci serà favorable entre juliol i setembre d’aquest any s’ha situat en el 22,8%, xifra inferior a la del trimestre anterior (23,5%).
Al mateix temps, el percentatge d’empresaris que opinen que el seu negoci marxarà de manera normal ha baixat des del 63,7% al 61,5%, mentre que els empresaris que es mostren pessimistes sobre l’evolució del seu negoci han augmentat des del 12,8% del trimestre anterior al 15,7%.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
Ja són 33 les edicions del concurs gastronòmic del Casino 17 de Gener