El convent de Santa Clara de Palma ha acollit avui els actes de celebració del centenari de la Confraria de l’Agrupació de Penitents del Sant Crist de l’Agonia.
Un acte al qual han assistit diverses autoritats, com la presidenta del Govern, Marga Prohens, i el batle de Palma, Jaime Martínez.
Després de l’ofici i un concert de piano, s’han lliurat diversos obsequis i plaques commemoratives a autoritats i altres confraries. Especialment emotiu ha estat l’homenatge que s’ha fet al cos de Policia Local.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa