Una vintena de persones acampen a la plaça d’Espanya de Palma per reclamar mesures en favor de l’habitatge
Està previst que aquest dimarts horabaixa celebrin una assemblea per decidir accions futures
El temporal marítim d'aquest cap de setmana ha retardat les operacions del cable submarí i, de moment, han continuat els treballs terrestres
Precisament el temporal marítim ha trastocat els plans a Menorca. Per mor de la mala mar, no s’ha pogut iniciar la instal·lació submarina de la connexió elèctrica entre Menorca i Mallorca. Red Eléctrica calcula que aquesta interconnexió, de gran complexitat, estarà operativa durant el segon semestre de l’any que ve.
El vaixell de la companyia noruega Nexans ha arribat a la costa menorquina per iniciar la instal·lació del cable submarí que reforçarà el sistema elèctric de l’illa, però la mala mar ha impedit les operacions submarines. Mentrestant, es continuen els treballs terrestres.
La inversió de la interconnexió, de 84 milions d’euros, consisteix en l’estesa de 41 quilòmetres de cable submarí entre Cala en Bosc i Cala Mesquida, paral·lel a l’antic cable que va quedar inoperatiu ara fa 3 anys.
El cable actual està fet amb una tecnologia diferent que inclou sistemes de protecció en tot el seu traçat.
Red Eléctrica s’ha compromès, també, a reasfaltar els 12 quilòmetres de camins de Ciutadella oberts per a la instal·lació del cable fins a la subestacio elèctrica.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Està previst que aquest dimarts horabaixa celebrin una assemblea per decidir accions futures
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller