La seva intervenció es farà després de la sessió de control
La Consellera de Salut, Patricia Gómez,compareixarà per explicar de manera detallada en quin punt ens trobam de la pandèmia, la consellera de Salut, Patrícia Gómez, compareixerà a petició pròpia al Parlament dimarts que ve, dia 22 de setembre. També donarà compte de la gestió que s’ha fet des de la seva Conselleria. La junta de portaveus de la Cambra s’ha reunit i ja ha aprovat aquesta compareixença. La intervenció de Gómez serà després de la sessió de control al Govern.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda