Amb aquesta intervenció s'augmentaran de 45 a 48 les places
La primera fase de les obres de la reforma de la residència de Son Tugores a Palma estarà llest a final d’enguany perquè els usuaris puguin estrenar les noves habitacions. Des del Govern, han informat que es tracta de la primera reforma des de la creació d’aquest centre residencial destinat a persones amb discapacitat intel·lectual amb problemes de conducta, ara fa 26 anys.
El nou mòdul millora les condicions d’autonomia i benestar dels residents, ja que es passa de les habitacions i banys compartits, a habitacions individuals amb bany propi.
La segona fase de les obres, prevista per 2018, inclou la reforma de les tres llars restants i dels edificis de serveis, com la cuina, menjador, administració, tractament i espais exteriors.
La residència Son Tugores té capacitat per 45 places residencials i està previst que una vegada finalitzada la reforma el nombre de places disponibles s’ampliï en 48. Actualment, dona servei a 43 usuaris de residència i 10 de centre de dia.
Aquest dimecres, la consellera d’Afers Socials i Cooperació, Fina Santiago, ha visitat les obres.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto