Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Els responsables podrien ser sancionats amb una multa que podria arribar als 100.000 euros
La festa il·legal de dilluns vespre al mirador des Vedrà, a Eivissa, tendrà conseqüències. La Policia Local de Sant Josep treballa en una denúncia que traslladarà després a la Conselleria de Medi Ambient perquè obrin diligències per incoar un expedient sancionador.
Una empresa de so d’Eivissa penjava les imatges de la festa en zona protegida a Instagram. Un error, diuen, asseguren que va ser la nova encarregada de xarxes socials qui era allà i ho va penjar, però que no hi tenen res a veure. Des del sector de l’oci nocturn han condemnat aquest tipus d’actuacions.
Aquest esdeveniment era una prèvia a la festa que Pacha va celebrar dilluns nit amb la participació del mateix discjòquei, Diplo. Pacha, però, hi ha negat qualsevol vinculació i han rebutjat fer declaracions. Una festa celebrada en zona protegida i que pot haver perjudicat la fauna i flora de la zona.
La Policia Local de Sant Josep ja treballa en una denúncia que traslladarà a la conselleria de Medi Ambient perquè obrin expedient sancionador, si es considera un fet lleu la multa pot arribar als 6.000 euros i si es considera greu als 100 MIL.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen