La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Aquest nou pagament, que beneficia a 1175 nuclis familiars de totes les Illes Balears, es suma als 3357 beneficiaris que hi havia fins al moment
133
La Conselleria de Mobilitat i Habitatge resol el tercer pagament de les ajudes al lloguer 2021. Avui s’ha publicat al Butlletí Oficial de les Illes Balears la resolució per la qual la Conselleria de Mobilitat i Habitatge efectua el tercer pagament de les ajudes al lloguer 2021, per una despesa de 2.104.670 euros.
Aquest nou pagament, que beneficia a 1175 nuclis familiars de totes les Illes Balears, es suma als 3357 beneficiaris que hi havia fins al moment, incrementant d’aquesta manera la xifra total a 4532 beneficiaris.
Així doncs, ja s’haurà fet efectiu el pagament de totes les sol·licituds presentades que estaven correctes; és a dir, les que el sol·licitant havia aportat tota la documentació correctament i es complien tots els requisits exigits en la convocatòria d’ajudes per al lloguer 2021.
Ara es disposa d’un període d’aportació de documentació per aquelles sol·licituds que requereixen ser esmenades. Les persones interessades poden consultar tota la informació relativa a les ajudes a habitatge.caib.es
¿por qué no me he beneficiado todavía?¿hay algún problema
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
Més de 16.000 participants a totes les Illes Balears