Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El futur polígon vol solucionar la manca de sòl industrial a la zona del Pla i Migjorn de Mallorca
71
Els terrenys són per a empreses industrials i per a explotacions agrícoles i ramaderes. Cada particular pot optar a la compra de dues parcel·les. El preu amb el que els solars surten a subhasta s’han fixat de manera ajustada tenint en compte el valor del sòl un cop les obres d’urbanització estiguin acabades. El termini per poder optar a la compra acaba dia 14 de març. De moment ja hi ha 9 parcel·les adjudicades.
Les obres del polígon començaren el juny passat i tenen un pressupost de 3 milions d’euros, dels quals la Conselleria de Transició aporta el 62 per cent, la resta, l’aporten els memebres de la junta de compensació.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic