Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
L'ús de les mascaretes serà obligatori a partir dels sis anys
                            
                            El plantejament de la Conselleria d’Educació és que la incorporació dels alumnes a les aules sigui progressiva. Tal com ha avançat IB3 Ràdio, la intenció és evitar que més de 110 alumnes comencin el mateix dia. En una reunió mantinguda amb els directors de centres de primària i infantil i secundària, la Conselleria ha plantejat que les escoles que tenen fins a 700 estudiants matriculats facin la tornada amb un màxim de 5 dies. Als centres de més de 700 alumnes, la direcció disposaria de 10 dies. A les escoles d’infantil i primària, els primers a començar serien els alumnes d’entre 3 i 6 anys.
En espera de la reunió del Govern central amb les comunitats autònomes que mantendran dijous, el plantejament que fa Educació és que l’ús de les mascaretes sigui obligatori a partir dels sis anys. En cas que els alumnes comparteixin espais comuns o transport escolar, l’ús de la màscara seria a partir dels 3 anys.
Els directors dels centres també han pogut saber que Salut posarà a la seva disposició un telèfon i adreça electrònica per atendre les seves peticions. De moment, però, es descarta que personal sanitari pugui estar present a les aules.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes