Passen a disposició judicial els quatre individus acusats de cometre nombrosos robatoris a xalets de Mallorca
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
L'abandonament escolar cau a les Illes, tot i que encara és elevat
Diuen de la Conselleria d’Educació que les xifres d’abandonament escolar de les Illes són elevades, però que han millorat i que això és fruit, entre altres coses de l’augment de les places de formació professional oferides.
Detectar els possibles casos d’abandonament és clau per poder treballar-hi. Per això, els centres tendran al seu abast noves eines de triatge i seguiment. L’objectiu és oferir una atenció personalitzada als estudiants i tractar de reconduir-los, si cal, amb itineraris formatius.
La detecció primerenca, el suport personalitzat i els itineraris formatius són els eixos del pla presentat avui per la Conselleria. Tot i que les causes de l’abandonament són la major part de les vegades les mateixes: el pes del sector serveis a l’economia de les illes i l’augment d’estudiants procedents de sistemes educatius no europeus, amb més dificultats per continuar amb els estudis.
Augmentar l’oferta de formació professional i la presència d’orientadors i psicòlegs als centres, és, segons la Conselleria, part de l’èxit d’aquesta davallada de l’abandonament escolar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar