Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
A Son Carrió ja es construeixen dos hotels de 4 estrelles i al Lago de Cala en Bosc se n'edificarà un altre de qualitat
Segons dades de l’Ibestat aquests moments a Menorca hi ha 106 hotels i gairebé 32.000 places hoteleres. Però en els pròxims mesos aquesta xifra creixerà fins a superar el màxim des de 2008. Per sobre, doncs, del que hi havia abans de la crisi.
L’increment més significatiu de places vindrà de la mà d’establiments hotelers a les urbanitzacions de costa. Només a les de Ciutadella n’hi haurà tres de nous, dos corresponen a un complex ubicat a la zona turística de Son Carrió. La inversió és de més de 5 milions d’euros i comptarà amb 260 places.
A la urbanització del Lago de Cala en Bosch també s’ha preparat un solar per aixecar-hi un nou establiment. La construcció començarà en breu i suposarà l’ampliació d’un resort d’alt standing amb 90 habitacions.
Amb aquests nous establiments es reprèn la construcció d’hotels a les zones turístiques de Menorca després d’anys en què les noves places hoteleres corresponien, quasi exclusivament, a hotels d’interior i agroturismes.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal