Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
A Son Carrió ja es construeixen dos hotels de 4 estrelles i al Lago de Cala en Bosc se n'edificarà un altre de qualitat
Segons dades de l’Ibestat aquests moments a Menorca hi ha 106 hotels i gairebé 32.000 places hoteleres. Però en els pròxims mesos aquesta xifra creixerà fins a superar el màxim des de 2008. Per sobre, doncs, del que hi havia abans de la crisi.
L’increment més significatiu de places vindrà de la mà d’establiments hotelers a les urbanitzacions de costa. Només a les de Ciutadella n’hi haurà tres de nous, dos corresponen a un complex ubicat a la zona turística de Son Carrió. La inversió és de més de 5 milions d’euros i comptarà amb 260 places.
A la urbanització del Lago de Cala en Bosch també s’ha preparat un solar per aixecar-hi un nou establiment. La construcció començarà en breu i suposarà l’ampliació d’un resort d’alt standing amb 90 habitacions.
Amb aquests nous establiments es reprèn la construcció d’hotels a les zones turístiques de Menorca després d’anys en què les noves places hoteleres corresponien, quasi exclusivament, a hotels d’interior i agroturismes.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata