Logo IB3N
X

La construcció simultània de noves naus fa créixer el polígon de Maó

Segons les dades del consistori de Maó, des del 2023 s'han donat 16 llicències a la quarta fase

21/10/2026

La construcció simultània de noves naus fa créixer el polígon de Maó

40

En aquests moments hi ha en construcció diverses naus de manera simultània a la quarta fase del polígon de Maó. Marcelino Pons, president de la quarta fase del polígon de Maó: “La veritat és que hi ha bastant de moviment, es construeixen moltes naus, veiem que hi ha iniciativa. Feia molt temps que no es veia aquesta activitat, estem contents que als solars s’hi vagi construint.”

Segons les dades del consistori de Maó, els darrers tres anys, s’han donat 16 llicències per construir a parcel·les de la quarta fase del polígon. Marcelino Pons afirma: “Darrerament, s’està construint molt per a negocis de construcció i serveis. També s’ha fet una nau per tractament de residus”. Per la seva banda, Héctor Pons, batle de Maó, diu: “Ara que duem uns anys d’una consolidació de l’economia, superada la pandèmia, empreses locals i de fora s’instal·len a la quarta fase del polígon.”

A la fase tres queden menys solars disponibles, però també hi ha obres en construcció. “El que veiem és gent que aposta per fer noves infraestructures, gent que tira una nau antiga i fa una nova construcció”, afirma el batle, Héctor Pons. Al polígon també s’ha donat permís a dues benzineres, una encara sense construir.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT