Ferit greu un jove de 22 anys en ser apunyalat per son pare a Palma
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
És l'increment més gran de tot l'Estat, segons l'empresa de recursos humans Randstand
112
L’any passat es varen firmar a les Illes Balears un total de 293.829 contractes temporals. Això va suposar un increment de fins a un 43% amb relació a la contractació de durada determinada registrada durant el 2020, primer any de pandèmia, quan es firmaren 205.465 contractes temporals. Unes dades situen la nostra com la comunitat autònoma on més va créixer aquesta modalitat de contractació. De fet, ho va fer més del doble que la mitjana nacional (20%) i lluny, també, de Madrid, la segona regió amb major increment de contractes temporals el 2021 (29,6%).
Per sectors, el del serveis va registrar dos de cada tres contractes de durada determinada. L’estudi de Randstad també determina que l’evolució de la contractació temporal al llarg de l’any va estar lligada a la situació epidemiològica de cada moment: així com la firma de contractes temporals es va mantenir durant el primer trimestre, a partir del mes d’abril va anar en augment, llevat de l’agost, per mor de la incidència de casos de coronavirus i l’aturada anual d’alguns sectors.
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet