Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
L'artanenc perd temps amb tots els seus rivals i arà és novè a 2'50" de Kuus després d'una etapa que ha guanyat l'italià Filippo Ganna
242
Enric Mas ha tengut un dia difícil a la Vuelta i ha cedit temps a la resta de favorits després de la contrarellotge disputada a Valladolid. L’artanenc és ara novè a la general a 2 minuts i 50 segons de Seep Kuus, que ha salvat el mallot vermell. El triomf d’etapa ha estat per a Filippo Ganna.
L’italià ha reivindicat el seu magisteri a la lluita contra el crono i ha deixat sense festa gran Remco Evenepoel. La locomotora belga s’ha quedat a 16 segons de la glòria del dia i no ha oferit l’exhibició que molts anunciaven. No ha destrossat els rivals, i alguns, com Roglic, han resistit. L’eslovè és un dels grans triomfadors del dia.
El tricampió de la Vuelta aspira al pòquer de victòries a la ronda espanyola i aquest dimarts ha jugat de manera perfecta. Ha augmentat la seva renda amb Enric Mas en un minut i 10 segons. Prestacions modestes del mallorquí, dissetè a Valladolid a un minut i 46 segons de Ganna.
Seep Kuus ha firmat el crono de la seva vida i manté viu el somni americà després de 10 etapes. L’estatunidenc del Jumbo defensa el lideratge, amb Marc Soler a 26 segons. Evenepoel ascendeix a la tercera posició, a un 1 minut i 9 segons. Demà torna la muntanya amb final a la Laguna Negra, un port de primera categoria.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis