Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
L'objectiu és incentivar aquest model de producció que només practiquen dues finques de la Vall
La finca de Cas Curial és una de les poques plantacions de cítrics de Sóller que té la certificació del Consell de producció ecològica. Les seves taronges i llimones són les que ha emprat la Cooperativa Agrícola Sant Bartomeu per fer la primera línia de confitures ecològiques. El projecte té com a objectiu sumar finques a aquest model de producció, que encara és minoritari en el cas dels cítrics. Margalida Morey, enginyera agrònoma de la cooperativa, ha explicat que en aquests moments només dues finques de la Vall compren amb la certificació ecològica i n’hi ha una altra amb tramitació.
Les confitures s’elaboren, a més, amb un model d’economia circular. Els usuaris de l’Associació Estel Nou, que atenen persones amb discapacitat, en fan bona part de la fabricació. De moment, se’n posaran a la venda 750 unitats, i l’any que ve confien a produir-ne més.
D’altra banda, i en l’aposta per l’agricultura ecològica, la Cooperativa de Sóller crearà aviat una línia nova de tafona exclusiva per produir-hi oli d’oliva ecològic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística