La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Les tres sitges instal·lades permetran conservar els cereals de manera ecològica i evitaran que es faci malbé
La Cooperativa del Camp compta ja amb tres sitges, amb una capacitat de tres tones cadascuna, que permetran conservar el gra collit de manera ecològica i evitar que es faci malbé. Es tracta d’una passa més per tancar el cicle del cereal per tal que Formentera pugui ser una illa capaç d’autoabastir-se durant tot l’any.
Fins ara, part de la collida es perdia per mor del corc i la capacitat amb la qual comptaven per emmagatzemar-la era insuficient.
Per tal que el cicle pugui tancar-se completament, la Cooperativa del Camp ara demana al Consell de Formentera un molí de pedra que permeti moldre el gra i fer-ne farina.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima