Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els agents exigien cobrar el doble que qualsevol seguretat privada, segons aquesta testimoni
La copropietària d’una discoteca de Platja de Palma diu que patiren constants inspeccions de la Patrulla Verda de la Policia Local de Palma, després de la negativa del seu marit a contractar els agents com a seguretat privada. L’home, ja mort, s’hi va negar perquè els policies exigien el triple de sou que qualsevol altra persona. La dona ha declarat com a testimoni al judici del cas Cursach i ha explicat que locals que estaven al seu costat i que contractaven els policies no tenien inspeccions i que tampoc no s’inspeccionava l’establiment on feia feina “una senyoreta que era parella d’un policia local”. Aquesta testimoni també ha dit que és amiga de Bartomeu Cursach i que el seu marit i ell n’havien estat socis més de 10 anys. De fet, llogaven a Cursach el local on tenien la discoteca.
Amenaces a una extreballadora de Sa Trobada
Aquest dilluns també ha declarat una extreballadora de Sa Trobada. La dona ha recordat que, també en aquell local, hi havia reiterades inspeccions. Diu que els posaven drets contra la paret i encenien els llums i ha explicat que, en una ocasió, un agent la va amenaçar. La dona es va negar que el policia revisàs la seva bossa i aquest li va advertir: “calla o et posaré coses dedins”.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061