Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

La cinta, en la qual ha col·laborat IB3, relata la història de tres persones que arriben a l'illa durant el desconfinament per la pandèmia de la Covid
Una pel·lícula rodada íntegrament a Eivissa es projectarà al Festival Internacional de Cinema de Santa Barbara, a Califòrnia, que se celebra entre el 8 i el 18 de febrer. La cinta, en la qual ha col·laborat IB3, relata el viatge de tres persones que arriben a l’illa en l’època del desconfinament per la pandèmia de la Covid.
Són dos homes i una dona, les seves històries i una illa, Eivissa, irreconeixible. Són els ingredients del primer llargmetratge de l’actor Jesús Lloveras, ‘La Corriente (Ibiza Blue)’. Un drama romàntic rodat íntegrament a Eivissa a l’octubre de 2020, en què els paisatges de l’illa conformen un personatge més.
Ara viatja al Festival Internacional de Cinema de Santa Barbara, a Califòrnia. A la primavera, esperen estrenar-la a les sales de cinema espanyoles. Però abans, volen presentar-la a Eivissa, on s’ha gestat el film.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar