Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Sant Jordi és sinònim de llibres i roses i a Palma, també de música. L'oferta cultural s'amplia a la ciutat amb versos cantats i musicats, per fer encara més especial aquesta jornada
Les nostres prestatgeries estan plenes dels seus llibres. Els nostres caps de les seves històries. Una connexió entre escriptors i lectors que avui s’ha tornat a escurçar a la mínima expressió. Les firmes de llibres han juntat públic i creadors a Palma.
Alguns s’estrenen com a escriptors, altres s’han atrevit a temptejar nous terrenys. N’hi ha que han aprofitat l’avinantesa per presentar llibre nou. I qui ja venia amb una primera tirada esgotada….
En total un quilòmetre de fira. 69 paradetes on a més de llibres hi hem vist roses. L’altra protagonista del dia. Fins a cinc mil n’han duit per vendre.
Un Sant Jordi festiu que han pogut aprofitar i molt els més menuts. Els han contat contes ifins i tot els han deixat crear la portada d’un.
El Dia del Llibre ha acabat a Ciutat amb música que ha posat ritme a la poesia. Aquest capvespre la poesia i la música s’han tornat protagonistes de la diada de Sant Jordi.
A la Plaça Major, s’ha pogut veure l’actuació de “Poetraca”, el nou projecte de Laia Malo i Jaume Reus, del duo Jansky. Abans hi ha hagut una actuació del Nou Romancer; i una jam poètica i musical amb Marga Rotger.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions