Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Seran en grups de 15 persones i el Consell les vol iniciar l'any que ve
226.000 euros costa desenvolupar el projecte d’obertura de la Cova de s’Aigo, la més espectacular i accessible del recinte de la Cala Blanca. L’itinerari de visita serà circular, tindrà una superfície de 110 metres i s’hi faran set aturades, punts d’interès, on els guies explicaran els elements més importants.
Fins a dos grups de 15 persones cadascun podran visitar la cova de manera simultània. L’atractiu final és el llac que es podra veure des d’una plataforma. El mes de gener es faran prospeccions a la nova cova que s’ha descobert i que, si està ben comunicada amb la de s’Aigo, també es podrà visitar, juntament amb la de Na Megaré.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat