Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Els empleats d'algunes residències diuen que els han prohibit xerrar amb els mitjans
Empleats dels geriàtrics de les Illes denuncien maltractaments recurrents en alguns d’aquests centres sociosanitaris i assetjament per part de les empreses quan ho denuncien. Diuen que han prohibit als empleats xerrar amb els mitjans de comunicació. Arran de les nombroses morts i contagis a les residències, aquestes s’han convertit en un dels principals focus d’atenció durant la pandèmia.
També hi ha treballadors que defensen la seva professionalitat i insisteixen que la gestió no és igual a tots els centres.
Tots demanen l’aprovació d’un nou conveni laboral que reconegui una pujada salarial i que contempli que, en el cas de les Illes, el cost de vida és més car que a altres llocs d’Espanya.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols