La mestra Noemí Tur rep la medalla de bronze pels seus vuits anys de dedicació als interns
El centre penitenciari de Menorca, on cap dels seus 70 interns ni funcionaris han patit la Covid, ha celebrat avui la seva festivitat de la Mercè. En un acte molt reduït, s’ha distingit amb medalla de bronze la tasca de la mestra Noemí Tur i amb la de plata la directora insular de l’Estat, Isabel López. Els tres funcionaris que han rebut la menció honorífica no han pogut assistir a l’acte per les limitacions de la cabuda. A l’acte celebrat a Palma, ha estat condecorada la doctora Antonia Rodríguez, el capità de la Guàrdia Civil i el comissari de la Policia Nacional, entre d’altres col·laboradors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa