El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

Esgotament i dificultats per respirar són alguns dels símptomes que pateixen persones que fa fins i tot un any que varen patir els primers efectes
La Covid Persistent és el nom que es dona a un grapat de seqüeles que aquells que han passat la Covid arrosseguen mesos després que, en teoria, l’hagin superat. Els afectats esperen que la investigació en marxa per cercar-ne solucions, arribi aviat a bon port.
Na Maria era una persona molt activa fins fa 6 mesos. Caminar i nedar, ara que ve el bon temps, hagués estat part del seu dia a dia per agafar aire de la seva exigent feina de psicòloga. Però justament, això, l’aire, li falta d’ençà la Covid entrà dins la seva vida.
Els efectes poden ser diversos. És una Covid invisible, perquè no surt als nombres d’afectats que coneixem diàriament, i just per això pot haver-hi gent que no se’n temi de què, realment, la Covid persisteix dins el seu cos. Per això mateix, s’ha de demanar ajuda. Maria, que és psicòloga, també n’ha rebuda.
Els investigadors fan feina per trobar una sol.lució a aquests efectes. Serà el dia en què Maria podrà tornar a caminar sense passar pena.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies