Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Esgotament i dificultats per respirar són alguns dels símptomes que pateixen persones que fa fins i tot un any que varen patir els primers efectes
La Covid Persistent és el nom que es dona a un grapat de seqüeles que aquells que han passat la Covid arrosseguen mesos després que, en teoria, l’hagin superat. Els afectats esperen que la investigació en marxa per cercar-ne solucions, arribi aviat a bon port.
Na Maria era una persona molt activa fins fa 6 mesos. Caminar i nedar, ara que ve el bon temps, hagués estat part del seu dia a dia per agafar aire de la seva exigent feina de psicòloga. Però justament, això, l’aire, li falta d’ençà la Covid entrà dins la seva vida.
Els efectes poden ser diversos. És una Covid invisible, perquè no surt als nombres d’afectats que coneixem diàriament, i just per això pot haver-hi gent que no se’n temi de què, realment, la Covid persisteix dins el seu cos. Per això mateix, s’ha de demanar ajuda. Maria, que és psicòloga, també n’ha rebuda.
Els investigadors fan feina per trobar una sol.lució a aquests efectes. Serà el dia en què Maria podrà tornar a caminar sense passar pena.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare