X

La Covid punxa la bombolla dels DJ a Eivissa

Els preus dels discjòqueis s’han estandarditzat entorn dels 150 i 300 euros per sessió

30/11/2021

La Covid punxa la bombolla dels DJ a Eivissa

88

La professió de discjòquei ha estat una de les més perjudicades per la pandèmia sobretot a Eivissa, que va ser l’últim reducte nacional a tenir restriccions a l’oci nocturn. Molts han pogut continuar amb les seves carreres fora del país i treballant en línia, d’altres, però han quedat pel camí. Mentre a la península o a l’estranger les discoteques ja obrien, a la Pitiüsa major romanien tancades.
La clau per no caure en l’oblit durant la pandèmia ha estat treballar en línia, fins i tot alguns han aconseguit pujar el seu caixet. Asseguren que els preus dels discjòqueis s’han estandarditzat després de la pandèmia, però que no tardaran a tornar a ser com abans. Ara esperen amb il·lusió la pròxima temporada, tot i que aquest hivern ja tenen tancades moltes dates en països de l’altre hemisferi on ara comença l’estiu.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT

societat

Esfondrament mortal a Manacor

Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien

Esfondrament mortal a Manacor