Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Durant aquest període es varen crear 303 noves societats
115
Les Illes han registrat la creació de 303 societats mercantils durant el passat mes d’abril, una xifra que representa una disminució anual del 26,1%. A més, 49 societats van ser dissoltes, un 6,5% més que en el mes d’abril del 2016. Les Illes han estat la tercera comunitat autònoma on l’augment de la desaparició d’empreses ha estat major.
Així consta a l’Estadística de Societats Mercantils, publicada aquest divendres per l’Institut Nacional d’Estadística (INE), que també recull que les 303 societats es van crear amb un capital subscrit de 8.970 euros. A més, van ampliar capital 72 societats -31.727 euros-. D’aquestes, cinc van ser societats anònimes -per un capital de 2.489 euros- i 67 van ser societats il·limitades, amb 29.238 euros.
De les 49 societats dissoltes, 46 d’elles varen ser de manera voluntària, mentre que les tres restants varen ser per altres motius. També van reduir capital 15 societats de les Illes, per un capital subscrit de 2.866 euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals