Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Ell assegura que no fa comptes abandonar la seva acta al Parlament i que en tot cas l'hauran de fer fora i per majoria
Imatge d'arxiu.
36El diputat de Ciutadans Maxo Benalal no fa comptes abandonar la seva acta al Parlament, malgrat el partit l’hagi suspès cautelarment de militància pel conflicte intern obert amb l’actual portaveu, Patricia Guasp, i un suposat cobrament irregular de dietes. L’eivissenc haurà de ser expulsat per perdre la condició de membre del grup taronja i secretari segon de la mesa. Això sí, per fer-lo fora s’ha de tenir majoria, i per tant, tenir el suport d’un dels dos díscols: Marc Pérez Ribas o Jesus Méndez.
Benalal desmenteix que hi hagi hagut cap requeriment de la Cambra Autonòmica per les seves dietes. De fet, diu que va ser ell qui va demanar ajuda als serveis jurídics per posar ordre als comptes.
Ara només té 24 hores per al·legar la suspensió cautelar de militància de Ciutadans.
El Parlament confia que tots aquests moviments no afectin el funcionament de la cambra.
Els serveis jurídics de Ciutadans enllesteixen el document que s’ha de presentar a la mesa on no es reconeix com a vàlida l’acta en què va ser elegit Pérez Ribas com a portaveu titular.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061