Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Reclamen als governs que els proporcionin ajuda financera immediata per liderar la recuperació després de la pandèmia
/EFE.
16L’Associació Internacional de Transport Aeri (IATA) ha advertit que uns 25 milions de llocs de treball relacionats amb l’aviació estan en risc si les restriccions de viatges decretades per governs de tot el món per a frenar l’expansió del coronavirus duren tres mesos.
Segons l’estudi de IATA, s’estima que les regions més afectades seran Agafava-Pacífic, amb 11,2 milions de contractes laborals; Europa, amb 5,6 milions, i Amèrica Llatina, amb 2,9 milions de treballs. Respecte a les altres zones, el risc per a Amèrica de Nord i Àfrica seria de 2 milions dE llocs de feina per a cadascun i de 0,9 milions per a Orient Mitjà.
Davant les restriccions de viatges decretades pels governs de tot el món per a frenar l’expansió del coronavirus, s’espera que les aerolínies registrin una caiguda en els ingressos de 252.000 milions de dòlars (231.000 milions d’euros) en 2020 en comparació amb 2019.
En aquest context, les aerolínies estan reclamant als governs que proporcionin ajuda financera immediata per a ajudar les aerolínies a continuar sent empreses viables capaces de liderar la recuperació quan la pandèmia estigui continguda.
“Mai abans havíem tancat la indústria a aquesta escala, així que no tenim experiència a posar-la en marxa novament”, ha reconegut el director general de la IATA, Alexandre de Juniac.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables