Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Un dels seus primers objectius és catalogar tota la col·lecció i fer-la pública
Després de mesos sense ningú al capdavant, el museu Es Baluard ja té directora. És la crítica d’art Imma Prieto, que tot just s’acaba d’incorporar. Un dels seus primers objectius és catalogar tota la col·lecció del museu i fer-la pública. El repte és millorar la institució.
El seu projecte s’enfoca en l’arquitectura institucional, la xarxa de col·laboracions i la programació. A més de posicionar-se a nivell nacional i internacional, la institució vol ser un espai que beneficiï els artistes locals.
Des de març, ningú ha dirigit Es Baluard. Segons Prieto, ha seguit funcionant gràcies als treballadors. I és que ells han preparat la propera mostra que s’exhibirà a partir del 30 d’octubre: una reconcepció de la Col·lecció del museu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital