Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

L'ONG francesa Première Urgence ofereix ajuda psicosocial a les dones refugiades
Més de 2.300.000 persones que ja han sortit d’Ucraïna, segons la darrera actualització de l’Acnur. Moldàvia, Romania, Eslovàquia, Hongria i la mateixa Federació Russa són receptors d’aquest gran nombre de persones. Però amb molta de diferència, és cap a Polònia on ha arribat i arriba el major nombre de persones que fugen d’Ucraïna. Gairebé són 1,5 milions d’ucraïnesos que han entrat a territori comunitari per les fronteres poloneses.
Un equip d’IB3 Notícies fa dies que és a Polònia. Javier González, Marcos Palmer i Mercé Valero són al poble de Trojca, a molts pocs quilòmetres de la frontera amb Ucraïna. Hi recullen els testimonis dels refugiats i de les persones que els donen acolliment.
L’ONG francesa Première Urgence ofereix ajuda psicosocial a les dones refugiades. D’altres també entreguen compreses, tampons, gel hidroalcohòlic, bolquers o farinetes, des de l’estació de tren de Przemysl, perquè a dones i infants ucraïnesos no els hi falti de res.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors