Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

L'ONG francesa Première Urgence ofereix ajuda psicosocial a les dones refugiades
Més de 2.300.000 persones que ja han sortit d’Ucraïna, segons la darrera actualització de l’Acnur. Moldàvia, Romania, Eslovàquia, Hongria i la mateixa Federació Russa són receptors d’aquest gran nombre de persones. Però amb molta de diferència, és cap a Polònia on ha arribat i arriba el major nombre de persones que fugen d’Ucraïna. Gairebé són 1,5 milions d’ucraïnesos que han entrat a territori comunitari per les fronteres poloneses.
Un equip d’IB3 Notícies fa dies que és a Polònia. Javier González, Marcos Palmer i Mercé Valero són al poble de Trojca, a molts pocs quilòmetres de la frontera amb Ucraïna. Hi recullen els testimonis dels refugiats i de les persones que els donen acolliment.
L’ONG francesa Première Urgence ofereix ajuda psicosocial a les dones refugiades. D’altres també entreguen compreses, tampons, gel hidroalcohòlic, bolquers o farinetes, des de l’estació de tren de Przemysl, perquè a dones i infants ucraïnesos no els hi falti de res.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"